loading...
اخبار فوتبال
مجید احمدی بازدید : 14 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نايب رئيس فدراسيون فوتبال درباره صحبت‌هاي مايلي‌كهن مبني بر قرارداد 15 ميليون دلاري كي‌روش گفت: اين عدد و رقم‌ اصلاً صحيح نيست و قرارداد اين مربي بسيار كمتر است.

مهدي تاج در خصوص شرايط سرمربي تيم ملي اميد ايران، ادعاي عربستاني‌ها براي عدم حضور در ايران، مبلغ قرارداد كي‌روش و انتخاب دستيارانش و همچنين نظارت بر هفته‌هاي پاياني ليگ برتر صحبت‌هايي را انجام داد.
گفت‌وگوي فارس با تاج را در زير مي‌خوانيد:

* تكليف استيلي امروز مشخص مي‌شود
حميد استيلي يكي از جدي‌ترين گزينه‌هاي مدنظر فدراسيون براي هدايت تيم ملي اميد ايران بود كه مورد تاييد كميته ملي المپيك هم قرار گرفت.
نظر من، كفاشيان و افشارزاده نسبت به انتخاب وي مثبت بود. استيلي را به فدراسيون فوتبال دعوت كرديم و وي هم به سرعت خود را به محل فدراسيون رساند و پس از حدود 2 ساعت مذاكره در تمامي بندها به توافق رسيديم و تنها مشكل، بحث مشكلات روحي بود كه به دليل درگذشت برادرش در خانواده آنها حاكم شده بود.

استيلي معتقد بود مادرش شرايط خوبي ندارد و نياز به همدم دارد كه من در جواب وي گفتم بايد سرانجام بايد از اين موضوع بگذري، اما اگر بحث ديگري در ميان است مطرح كن تا براي مرتفع كردن آن و به توافق رسيدن كامل مذاكره كنيم. در مجموع مشكل خاص ديگري اعلام نكرد و نظرش براي حضور در تيم ملي اميد مثبت است، اما نمي‌تواند به راحتي از بحث مشكلات خانوادگي‌اش بگذرد و به همين دليل 24 ساعت زمان خواست تا تمام جوانب را بررسي كند.

نبي هم شب گذشته صحبت‌هايي با استيلي انجام داده و منتظر هستيم تا ببينيم نظر نهايي او چه خواهد بود. اگر استيلي اين كار را نپذيرد گزينه‌هاي داخلي ديگري هم داريم كه بايد با آنها وارد مذاكره شويم.

* در روز خشم عربستان در اين كشور حاضر شديم
در خصوص ادعاي عربستاني‌ها دو موضوع كاملاً مشخص است؛ اول اينكه مسئولان سياسي اين كشور در مباحث ورزشي و فوتبال به صورت مستقيم دخالت كرده‌اند كه ما هم اين موضوع را به كنفدراسيون فوتبال آسيا منعكس كرده‌ايم. در حالي كه ايران كاملاً امن است مسئولان عربستاني با جوسازي قصد ناامن نشان دادن ايران را دارند.

موضوع دوم اين است كه كشور ما امن‌تر از بسياري از كشورهاي ديگر است و هيچ مشكلي براي برگزاري مسابقات فوتبال نداريم. نماينده‌هاي ايران در روز خشم عربستان در اين كشور حاضر شدند و هيچ اعتراضي به ناامن‌ بودن عربستان نكردند و با اين موضوع تنها به صورت ورزشي نگاه كرديم.

كنفدراسيون آسيا هم به نظر مي‌رسد عكس‌العملي نسبت به اين موضوع نداشته باشد كه اين امر هم از نقاط ضعف آنها به‌شمار مي‌رود، چون در قبال شيطنت‌هايي كه تاكنون هم انجام شده هيچ واكنشي نشان نداده است.

* قرارداد كي‌روش 15 ميليون دلار نيست؛ اميدوارم او نقش رايكوف را داشته باشد
تاج در مورد صحبت‌هاي مايلي‌كهن درباره قرارداد 15 ميليون دلاري كي‌روش گفت: من آقاي مايلي‌كهن را فرد دلسوزي در فوتبال مي‌دانم اما اين عدد و رقم‌ اصلاً صحيح نيست و بسيار كمتر است.
اميدوارم كي‌روش بتواند نقش رايكوف را در ايران داشته باشد كه اگر اينگونه باشد برد بسيار خوبي خواهيم داشت. از صحبت‌هاي وي اينگونه به نظر من مي‌رسد دستيارانش را از مربيان ايراني انتخاب نخواهد كرد و مربي ايراني دستيار او نمي‌شود.

* نظارت و برخورد در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر بيشتر خواهد شد
چند جلسه با مسئولان فدراسيون از جمله كفاشيان، كميته انضباطي و كميته داوران برگزار كرده‌ام. قرار شده نماينده‌هاي خود را به مسابقات بفرستند و نظارت جدي‌تري در رقابت‌هاي ليگ برتر داشته باشند تا در صورت تخلف تيم يا بازيكن برخورد بسيار جدي با آنها شود. از عسگري هم درخواست شده تا از داوران پراشتباه استفاده نكند تا زمينه اعتراض تيم‌ها فراهم نشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان جام قهرمانان اروپا می شود؟
    به نظر شما در فصل بعد چه کسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد؟
    به نظر شما چه کسی بهترین بازیکن لیگ خلیج فارس بود؟
    به نظر شما گران قیمت ترین بازیکن لیگ چه کسی است ؟
    گلزنان برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس



    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 1,768