loading...
اخبار فوتبال
مجید احمدی بازدید : 15 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به خاطر خودم و موفقيتم مي‌خواهم به اروپا بروم نه به خاطر تيم ملي.

رضا حقيقي در گفت‌وگويي در خصوص پيشنهاد باشگاه ديناموکيف و تصميم نهايي‌اش گفت: من فعلاً به دليل اينکه آقاي دايي مشغله زيادي داشت به صورت مفصل با او صحبتي نداشتم و بايد ان‌شاءالله در يکي دو روز آينده تکليفم مشخص شود.

وي افزود: خداي ناکرده نمي‌خواهم به پرسپوليس پشت کنم اما همه مي‌دانند شانس يک‌بار در خانه آدم را مي‌زند، من فقط از رويانيان مي‌خواهم وقتي که مسئولان ديناموکيف زنگ مي‌زنند حداقل تلفن خود را جواب دهد تا تکليف همه چيز مشخص شود.

حقيقي خاطرنشان کرد: ديناموکيف تيمي است که در جام باشگاه‌هاي اروپا توپ مي‌زند و من مطمئنم اگر اين انتقال انجام شود هم به نفع من و هم به نفع خود پرسپوليسي‌ها است و بايد حداقل صحبت آنها را گوش کرد.

وي در پاسخ به سوالي که فکر مي‌کني نظر دايي چيست؟ گفت: سردار رويانيان بايد در اين خصوص با آقاي دايي حرف بزند، من مي‌خواهم به خاطر خودم به اروپا و کيف بروم نه به خاطر تيم ‌ملي يا بخواهم جواب کي‌روش را بدهم چون درباره تيم ملي اصلاً حرفي ندارم.

حقيقي در پايان يادآور شد: متأسفانه بعضي‌ها خيال مي‌کنند من شوخي مي‌کنم يا دروغ مي‌گويم اما باور کنيد ماجرا اينطور نيست و از بس با من تماس گرفته‌اند من را کلافه ‌کرده‌اند. اميدوارم هرچه زودتر با درايت رويانيان و آقاي دايي تکليفم روشن شود، البته من اين را مي‌گويم که مطمئنم پرسپوليس با دايي ناکامي‌هاي چند سال گذشته خود را جبران خواهد کرد و از اين بابت هم خيالم راحت است.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان جام قهرمانان اروپا می شود؟
    به نظر شما در فصل بعد چه کسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد؟
    به نظر شما چه کسی بهترین بازیکن لیگ خلیج فارس بود؟
    به نظر شما گران قیمت ترین بازیکن لیگ چه کسی است ؟
    گلزنان برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس



    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 1,697