loading...
اخبار فوتبال
مجید احمدی بازدید : 13 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی سابق تیم فوتبال آلومینیوم گفت: منتظرم تا مورینیو از رئال ماردید برود و من به این تیم بروم.

میثاقیان: منتظرم مورینیو از رئال مادرید برود

اکبر میثاقیان در مورد مربیگری‌اش در

 

فصل آینده عنوا

 

ن کرد: فعلا با جایی صحبت نکرده ام، تاکنون استراحت می‌‌کردم و بعد باید درباره مربیگری ام تصمیم بگیرم.
وی درباره اینکه آیا در لیگ برتر و یا لیگ دسته یک مربیگری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند، من می‌خواهم مربیگری کنم، در حال حاضر منتظرم که مورینیو از رئال مادرید برود و من به آنجا بروم!
سرمربی سابق آلومینیوم درباره سقوط این تیم به لیگ دسته اول یادآور شد: هم اکنون نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.
میثاقیان درباره اینکه گفته بود اگر او سرمربی آلومینیوم باقی می‌ماند این تیم به لیگ دسته اول سقوط نمی‌کرد، تاکید کرد: نمی‌دانم شاید من هم بودم این اتفاق رخ می‌داد اما من شرایط تیم خود را می‌دانستم، به خوبی با تیمم آشنایی داشتم.
وی درباره شرایط فنی لیگ تصریح کرد: از لحاظ فنی لیگ قوی ندا

 

شتیم اما از لحاظ برگزاری شرایط خوبی داشتیم به هر حال مسئولان مجبور بودند که به خاطر برگزاری مسابقات مختلف لیگ را فشرده برگزار کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان جام قهرمانان اروپا می شود؟
    به نظر شما در فصل بعد چه کسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد؟
    به نظر شما چه کسی بهترین بازیکن لیگ خلیج فارس بود؟
    به نظر شما گران قیمت ترین بازیکن لیگ چه کسی است ؟
    گلزنان برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس



    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 1,719