loading...
اخبار فوتبال
مجید احمدی بازدید : 13 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
دروازه‌بان تيم فوتبال صباي قم گفت: با تراکتورسازي مذاکره داشته‌ام و به توافقات اوليه رسيده‌ام.

حامد لک در گفت‌وگو با فارس در مورد توافقش با باشگاه تراکتورسازي گفت: نشستي با مسئولان اين باشگاه داشتم و به توافقات اوليه و خوبي رسيديم. هنوز قراردادي را امضا نکرده‌ام و همه چيز طي دو روز آينده مشخص خواهد شد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شد پرسپوليس نيز با او مذاکره کرده است، اظهار داشت: صحبت‌هايي در زمان ليگ انجام شده بود اما در فصل نقل و انتقالات هيچ کسي با من تماس نگرفت. کار کردن با شخصيتي مثل علي دايي آرزوي هر بازيکني است اما هر چه صبر کردم با من از سوي پرسپوليس تماسي گرفته نشد. هنوز قراردادم را رسمي نکرده‌ام. تا يکي 2 روز آينده اين موضوع يا نهايي مي‌شود و يا اينکه اتفاق ديگري رقم مي‌خورد.

وي تأکيد کرد: با زيني زاده مذاکره کردم و تقريبا بيشتر راه را رفته‌ايم اين دو روز هم صبر مي‌کنم و اگر از سمت پرسپوليس پيشنهادي داده نشد به تراکتورسازي مي‌پيوندم.

دروازه‌بان تيم فوتبال صباي قم در مورد کار کردن با مجيد جلالي خاطر نشان کرد: پيش از اين با جلالي کار نکرده‌ام اما همه مي‌دانند او مربي با اخلاق و بزرگي است، اگر شرايط همکاري من با تراکتورسازي به وجود آيد خوشحال مي‌شوم با يک مربي با اخلاق ديگر نيز کار کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان جام قهرمانان اروپا می شود؟
    به نظر شما در فصل بعد چه کسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد؟
    به نظر شما چه کسی بهترین بازیکن لیگ خلیج فارس بود؟
    به نظر شما گران قیمت ترین بازیکن لیگ چه کسی است ؟
    گلزنان برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس



    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 303
  • بازدید کلی : 1,766