loading...
اخبار فوتبال

مجید احمدی بازدید : 13 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است فصل آينده برايش اهميت زيادي دارد و مي‌خواهد در تيمي باشد که پيشرفت کند. او مي‌گويد درباره پيشنهاد باشگاه استقلال هم حرفي نمي‌زند.

 

آرش افشين در گفتگو با مهر، در خصوص احتمال تمديد قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: هنوز چيزي مشخص نيست و من هم تصميمي نگرفته‌ام. فعلا در حال فکر کردن هستم تا تصميم خوبي براي فصل آينده بگيرم.

وي در خصوص پيشنهاد باشگاه استقلال و حضورش در اين تيم براي فصل بعد تاکيد کرد: من نگفته بودم از استقلال پيشنهاد دارم. درست نيست اسم تيمي را بياوريم. صحبت‌هايي را با باشگاه فولاد براي تمديد قرارداد داشته‌ام ولي مي‌خواهم بيشتر فکر کنم چون سال آينده سال مهمي برايم است و دوست ندارم انتخابي داشته باشم که بعدا پشيمان شوم.

مهاجم فولاد درباره اينکه گفته مي‌شود به خاطر شرايط مالي باشگاه فولاد قصد تمديد قراردادش را ندارد، يادآور شد: من با فولاد مشکل مالي ندارم. حتي حاضرم با اين باشگاه قرارداد سفيد امضا کنم. يکسري ديگر از مسائل هست که برايم اهميت دارد. من در باشگاه فولاد آرش افشين شده‌ام و اين باشگاه به گردن من حق دارد.

افشين در پاسخ به اين سئوال که با اين حساب جدا شدنت از فولاد به خاطر مسائل ديگر حتمي است، گفت: من نگفتم احتمال ماندنم در فولاد کم است. من در اين باشگاه مشکلي ندارم ولي هنوز تصميم جدي نگرفته‌ام. تا چند روز آينده همه چيز مشخص خواهد شد.

وي درباره اينکه آيا با حسين فرکي هم درباره پيشنهادهايش صحبت داشته است يا خير، تصريح کرد: با ايشان هم مشورت مي‌کنم. البته يک هفته پيش بود که با فرکي صحبت‌هاي داشتم. من ايشان را دوست دارم و نظرش برايم اهميت زيادي دارد. ضمن اينکه فصل گذشته فرکي را خيلي اذيت کردم و به همين خاطر از او عذرخواهي کردم!

مهاجم فولاد در ادامه صحبت‌هايش با تاکيد مجدد بر اينکه با اين باشگاه مشکل مالي ندارد، تاکيد کرد: من مي‌خواهم در تيمي باشم که پيشرفت کنم. تيمي که امکانات و شرايطش براي پيشرفت فراهم باشد و قدرتمند بسته شود.

افشين در پايان درباره پيشنهاد باشگاه استقلال و مذاکره‌اش با آبي پوشان هم گفت: اينها صحبت‌هايي است که در مطبوعات مطرح مي‌شود! من چيزي در اين خصوص نمي‌گويم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان جام قهرمانان اروپا می شود؟
    به نظر شما در فصل بعد چه کسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد؟
    به نظر شما چه کسی بهترین بازیکن لیگ خلیج فارس بود؟
    به نظر شما گران قیمت ترین بازیکن لیگ چه کسی است ؟
    گلزنان برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس



    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 1,795