loading...
اخبار فوتبال
مجید احمدی بازدید : 13 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بازيکن تراکتورسازي مي گويد علي کريمي مي توانست تا 40 سالگي فوتبال بازي کند.

خبرآنلاين: در بازي با پرسپوليس به سمت نيمکت ذخيره هاي اين تيم نرفت و براي اين کارش هم دليل دارد:« کاري به نيمکت نداشتم.من دوستانم و هم بازي هاي قديمي ام را در زمين ديدم و با آنها خوش و بش کردم. دليلي نمي ديدم که به سمت نيمکت دخيره ها بروم.»

جواد کاظميان که هنوز هم از بي مهري هايي که در پرسپوليس با او شد حرف مي زند در ادامه مي گويد:« من نمي توانم از واقعيت ها فرار کنم.هواداران من را کردند جواد کاظميان.يادم مي آيد بچه که بودم مي رفتم ورزشگاه و پرسپوليس را تشويق مي کردم.در تيم فعلي،هيچ کس به اندازه من پرسپوليسي نيست.ولي کاظميان را که کاپيتان سوم تيم بود را با بي مهري از پرسپوليس جدا کردند.مهدي مهدوي کيا،علي کريمي و من سه کاپيتان پرسپوليس بودم.برويد تحقيق کنيد و ببينيد که دايه هاي بهتر از مادر چطور با اين سه کاپيتان بازي کردند و آنها را از پرسپوليس محو کردند؟»
او در پاسخ به اين سوال که چه کساني اين کار را با آنها کردند مي گويد:«من دوست ندارم حرفي بزنم.اما مسبب اين اتفاقات را همه مي شناسند.نمي دانم واقعا چطور شب ها سر را روي بالش مي گذارند. من زماني تحت فشار بودم و پدرم هم سکته کرده بود.از پرسپوليس رفتم و در شرايطي که خيلي ها مي گفتند فوتبال جواد کاظميان تمام شده است در تراکتور احيا شدم.خدا به من عزت داد و يکبار ديگر سربلند شدم.»
از کاظميان درباره نايب قهرماني تراکتورسازي سوال کرديم که او گفت:«احتمال مي داديم که نايب قهرمان شويم.چون آلومينيوم براي اينکه در ليگ برتر بماند نياز به امتياز مقابل سپاهان داشت.سپاهاني ها هم که قهرمان جام حذفي شده بودند چندان عطشي براي بردن نداشتند.ما بعد از استقلال که با 67 امتياز قهرمان شد دوم شديم اما حسرت امتيازهاي از دست رفته را خورديم.ما اگر در تبريز از فولاد امتياز گرفته بوديم حالا قهرمان بوديم.شکست مقابل استقلال کار را خراب کرد.البته بعد از اين بازي ها شانس هاي زيادي داشتيم ولي در آن بازي از لحاظ روحي و رواني تضعيف شديم.در مجموع يک نيم فصل خوب براي من رقم خود و با آرامش کامل در تراکتورسازي بازي کردم.بايد از همه هواداران تشکر کنم که همه جوره من را حمايت کردند.»
جواد مي گويد که هيچ کدام از بازيکنان فعلي پرسپوليس به اندازه او پرسپوليسي نيستند.او بازي فينال جام حذفي را پيش مي کشد و مي گويد:«واقعا براي 100 هزار نفري که به آزادي آمده بودند ناراحتم.حيف شد.پرسپوليس فصل بعد هم در آسيا حضور ندارد و هواداران اين تيم غصه مي خورند.براي آنها آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم در سال آينده شرايط طوري شود که آنا سهميه آسيا را بگيرند و با گرفتن يک جام فصل را به پايان برسانند.»
کاظميان سال آينده در تبريز مي ماند يا نه؟اين سوالي است که جواد در موردش مي گويد:«خودم دوست دارم که قراردادم را تمديد کنم.من هميشه آدمي هستم که انصاف را رعايت مي کنم.تراکتوري ها به احيا شدن کاظميان کمک بزرگي کردند.از همان روز نخست که پايم را به تبريز گذاشتم آنها هواي من را داشتند.به همين دليل دلم مي خواهد فوتبالم را در تبريز ادامه بدهم.»
خداحافظي غير منتظره علي کريمي از دنياي فوتبال. جواد در اين مورد هم حرف مي زند و مي گويد:«ببينيد فرهاد مجيدي با 37 سال سن هنوز بازي مي کند چون توانايي اش را دارد.آيا در حال حاضر مهاجمي بهتر از فرهاد در ليگ برتر داريم؟يا همين علي کريمي.او با پتانسيلي که دارد مي تواند تا 40 سالگي فوتبال بازي کند.به نظر من در ليگي که هيچ ستاره اي ندارد مجيدي و کريمي بايد تا 40 سالگي بازي کنند.خود من مي خواستم از فوتبال خداحافظي کنم اما وقتي وضعيت بازيکنان ليگ برتري را ديده ام تصميمم عوض شده است.بازيکناني امثال نکونام،کريمي،مجيدي و حتي ايمان مبعلي بايد تا سالها فوتبال بازي کنند.»
به عنوان سوال آخر از بازيکن تراکتورسازي درباره مهدوي کيا پرسيديم.هميشه مي گفتند که يکي از بدشانسي هاي کاظميان اين بوده که هميشه پشت درخشش مهدي مهدوي کيا گير کرده و شرايط برايش فراهم نشد تا استعداد هاي خودش را نشان دهد:«من دقيقا در اوج فوتبال مهدي پشت او قرار گرفتم.البته در خيلي از جاها مي توانستم هم به تيم ملي و هم به پرسپوليس کمک کنم.به هر حال نمي دانم بايد در اين مورد چه چيزي بگويم.اما فکر مي کنم من همين الان هم مي توانم به تيم ملي کمک کنم اما حقي از خودم نمي بينم که حتما بايد دعوت شوم.براي ملي پوشان آروزي موفقيت مي کنم و اميدوارم شرايط طوري رقم بخورد که ايران به جام جهاني صعود کند.اگر اين اتفاق نيفتد بايد فاتحه فوتبال را تا سالها خواند.مردم ما منتظر اين شادي هستند.اگر قطر را ببريم گره خيلي از کارها باز مي شود.به هر حال اميدوارم که اين اتفاق بيفتد.»
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان جام قهرمانان اروپا می شود؟
    به نظر شما در فصل بعد چه کسی بهترین بازیکن جهان خواهد شد؟
    به نظر شما چه کسی بهترین بازیکن لیگ خلیج فارس بود؟
    به نظر شما گران قیمت ترین بازیکن لیگ چه کسی است ؟
    گلزنان برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس



    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 314
  • بازدید کلی : 1,777